Úvod Pomocník & Info Časté otázky

Časté otázky

Poistenie zásielok

Všetky nami odosielané zásielky v rámca EÚ a EEA sú poistené na plnú hodnotu tovaru.

Zasielanie mimo EÚ a EEA

V prípade záujmu o zaslanie tovaru do krajín mimo Európskej Únii alebo EEA nás najprv kontaktujte.

Potvrdzovací email neprišiel, čo robiť

Emaily potvrdzujúce zákaznícke účty aj objednávky sú generované automaticky a vždy odídu z nášho servera. Ak nemáte email v priečinku doručená pošta, skontrolujte zložky "Spam" alebo" Junk ". Odporúčame označiť odosielateľa ako " nie je spam ".

Ako dlho trvá dodanie objednávky

Dodanie v EÚ zvyčajne netrvá dlhšie ako pracovných dní 10 dní. Doba dodania závisí od špedičnej dostupnosti lokality príjemcu.

Zásielka nedorazila, čo robiť?

Ak je omeškanie dlhšie ako 5 pracovných dní od vyššie opísaného časového rámca, kontaktujte špedičnú spoločnosť. Ak tam s riešením neuspejete, kontaktujte nás e-mailom alebo prostredníctvom kontaktného formulára, vždy uveďte ID objednávky.

Sú objednávky zasielané so službou Track & Trace?

Áno, všetky objednávky sú odosielané so službou online sledovanie zásielky.

Zasielanie do krajín s povinnosťou ciel a poplatkov

Internetový obchod realizuje iba odoslanie objednávky a prípadnú colnú deklaráciu pre špedičnú spoločnosť. Platba colných a ďalších poplatkov a prípadné súvisiace daňové povinnosti, sú na zodpovednosti a idú na ťarchu kupujúceho.

Je možné platiť cez službu PayPal?

Nie